haha

bir dosyada 5.6 ile şifrelenmiş diyor çok ilginç nereye el atsan patlamakta. Temanın yapımcısı forumdan
@Agoge; olması lazım yanlışım yoksa. 5.6 ya çek dicem bu seferde 5.4 de patlıcak hocam.
öyle bir durum olmuşki hocam ayağımı nereye atsam uçurum