Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haha bir dosyada 5.6 ile şifrelenmiş diyor çok ilginç nereye el atsan patlamakta. Temanın yapımcısı forumdan @Agoge; olması lazım yanlışım yoksa. 5.6 ya çek dicem bu seferde 5.4 de patlıcak hocam.

öyle bir durum olmuşki hocam ayağımı nereye atsam uçurum