Güncelleme yaptıysanız onun için kasıyordur. Benim bilgisayarda kendi kendine güncellemiş. İnternet aşırı yavaştı. Türk Telekom'dan arıza bildirimi bile yaptım hatta internet yavaş diye. Bir sayfayı açması 10-15 saniye sürüyordu. Sonra baktım ki başlat filan değişmiş, güncellemiş bilgisayar kendini. Eski sürüme döndüm, bilgisayar kendine geldi. Windows 10 en iyisi aslında. 7 den de iyi 8 den de. Sadece doğru sürümü kullanmak lazım ve güncelleme yapmamak lazım.
hocam çok alırı yavaş bana kurulu geldi güncellemeler filan arka planda açık ama ben istiyorum ki wind 7 ye dönmek çünkü o hala hızını koruyan bir sistem o yüzden 10-15 sanye bir croma girmek için beklemek istemiyorum