arkadaşlar 1 yıl önce pc aldım hp leptop ve özellikleri iyi yani mükemmel değil ama iyi i5 2 GB ram filan çok ta anlamıyorum ama windows 10 kasıyor pc de benim bunu wind 7 dönme şansım varmıdır ? yada ne yapmam gerekiyor hızlandırmak için ? ne oyun ne bişey var hatta office proframları bile yok lisans bitti