Merhaba R10 Ailesi,
Arkadaşlar Elimde
1 adet Kingston DDR2 2 GB Ram (800)
1 Adet Kingston DDR3 2 GB Ram (1333)
2 Adet Ram Var
HANGİ RAM'İ İSTİYORSANIZ BELİRTEREK YORUM YAPIN.
HAKSIZLIK OLMAMASI ADINA KONUYA YORUM YAPANLARI SAAT 24:00 'DA ÇEKİLİŞ YAPILARAK BİLDİRİLECEKTİR.
İhtiyacı Olana Hediye Edebilirim PTT Kargo İle Ücret Alıcı Olarak Gönderebilirim.
Bir iyilik bu kadar hizli mi yayilir..::

))