Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba R10 Ailesi,

Arkadaşlar Elimde

1 adet Kingston DDR2 2 GB Ram (800)
1 Adet Kingston DDR3 2 GB Ram (1333)

2 Adet Ram Var

HANGİ RAM'İ İSTİYORSANIZ BELİRTEREK YORUM YAPIN.

HAKSIZLIK OLMAMASI ADINA KONUYA YORUM YAPANLARI SAAT 24:00 'DA ÇEKİLİŞ YAPILARAK BİLDİRİLECEKTİR.


İhtiyacı Olana Hediye Edebilirim PTT Kargo İle Ücret Alıcı Olarak Gönderebilirim.
Bir iyilik bu kadar hizli mi yayilir..::))