15 gün uğraştım , hollanda numarasından aradılar ingiltere numarasından aradılar mailleştik olayı anlatan görselleri videoları ilettim bir gece otururken denedim baktım oldu , ertesi gün sabah aradılar sorununuz çözülmüştür bir bug diye teşekkür ettiler. Diyeceğim o ki canlı destekten yardım alın.
Üstad neler yaptın rica etsem anlatır mısın?