Al benden de o kadar. Bazıları (onlar kendilerini çook iyi biliyor) sanki siteyi açar açmaz para yağacakmış gibi '' satış konusu '' açmaları yok mu ? İşte insanı keriz yerine koymak hoşlarına gidiyor galiba

Yazık yazık. insanların 3 kuruşuyla kazanma derdine düşenlere çok yazık.