arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı ben yani benim duygulaımı bu kadar tarif edebilirsin. ya türkiye adsense ölmüş yada birileri bizi yiyor.
Hocam sadece Türkiye Adsense olsa neyse dicem. Almanca, İngilizce, İspanyolca falanda siteler açtım hepsinde aynı sorun. Ya bizim bakış açımız çok dar kategori bulamıyoruz, yada bir yerde olan püf noktayı kaçırıyoruz. İstediğim çok şey değil çocuğumun bez ve mama parasını çıkartayım başka hiç bir şey istemiyorum. Öyle aylık 10.000₺ kazanıyım sitelerden araba alıyım gibi bir düşüncem hiç olmadı. 500-600 kazansak aylık şükredicem. Bilgisayar başında geçirilen saatler, harcanan emeklerin karşılığının çıkmaması üzüyor.