2016 yılında aynısı başıma geldi. Aracımı teyzemin oğluna verdim kaza yaptı.
8 de 8 hatalı çıktık. Bizim arabayı biz yaptırdık, onların arabayı sigortamız yaptı. Değer kayıp bedelini verdi.
Günlük kiralama bedeli 70tl den 7 günlük bedel istemişler, + 250tl bedelin ne kadar olduğunu belirleyen eksper ücreti+ avukatlık ücreti 1250tl gibi bir rakam ödemek zorunda kaldım.
Çok araştırdım ne yaparsan yap ödemek zorundasın kurtulamazsın işi uzatırsın sonunda kayıp edersin davayı denildi.
Ben avukatı arayıp, çok sinirlendim direkt ilamsız icra çıkarmıştı kızdım niye haber vermeden icra çıkarıyorsun diye adam hiç umursamadı
250tl ekspertiz ücretini kendi şirketlerine kesmişlerdi faturayı madem ben ödüyorum bana kestireceksiniz dedim kendime kestirttim ve 1250tl yi ödedik.
sizde ödeyin bence..
Mecburen bende avukata ulaşarak banka aracılığıyla ödedim.