iki ayrı sunucu kullanmak olabilir. ancak gerek yok belki daha çok yorarsınız sisteminizi. cdn ise tüm dünyaya hizmet veriyorsanız yararlı onun dışında türkiye için çokda yararlı denemez. yada farketmez. cdn de mantık resim dosyalarınızın sitenize giriş yapan kullanıcının kendisine en yakın veri merkezinden dosyaları indirmesidir diyebiliriz. siteniz türkiyede diyelim ama almanyadaki müşterileriniz türkiyedeki sunucudan resimleri indirmek yerine daha önceden almanyadaki sunucuya aktarılan resimleri indiriyorlar bu da kullanıcıya hız olarak geri dönüyor.

türkiye dışına çıkılmıyorsa çok çok gerekli değil bence.