Poliçe taşımak mı kaldı bu devirde her şey sistem üzerinden çıkıyor zaten. Ruhsat, kimlik ve nakit parayla muayeneye gidilmesi yeter.

Vergi ve trafik cezası borcun da olmayacak bu arada