nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belirttikleri gibi 1-2 gün sonra e devlette girip, uyap vatandaş portaldan ilgili icra dosyasına girdiğinizde, dosya durumunda "haricen tahsil" yazıyorsa mesele yoktur.

haricen tahsil yok ise, evraklar kısmına girip son gelen evraklarda "esastan ve takipten feragat" beyanında bulunmuşlar mı, buna bakarsınız.

parayı gönderirken açıklamaya dosya numarasını yazmanız iyi olmuş ama sonuçta 1200TL yerine 1000TL gönderdiniz, bir-iki yol sonra çıkıp 200TL üzerine tekrar takip ve faiz işleterek dosyayı yenilerler (kötü niyetli durumlarda böyle)

siz takibini yapın, bir şey olacağını sanmam ama temkinli olmakta fayda var. böyle olay çok geldiği için biliyorum.
Teşekkür ederim yardımlarınız için. Haricen tahsil belgesini istedim. Göndereceğini belirtti.