PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, avukat ile görüştüm. Hukuk bürosu altında çalışıyorlar çarptığım aracın şirket aracı olduğundan bahsetti. İndirime gitmesini istedim 1000₺’ye kadar razı oldu. Maalesef kabul ettim ve ücreti banka aracılığıyla gönderdim. Araç kiralık degilmis kiralama bedeli aracın yattığı gün boyunca şirkete kaybettirdiği değer sanırım.
geçmiş olsun.. en doğrusunu yaptınız.

ibraname isteyin veya icra dosyasına haricen tahsil beyanı vermelerini veya esastan ve takipten feragat ettiklerine emin olun yoksa gelecekte üçünçü kişilere devir ve temlik yoluyla tekrar karşınıza çıkabilir.