Ben belgedeki imzaya tav oldum.
Bu nasıl bir imzadır nedir bu ? Hiç sevmediğim bir imzalama şekli.
bende anlamadım, imza olduğunu sen diyince düştü jeton benim anladığım adam isminin üstünü karalamış sandım

garip bir imza,
neye göre belirleniyor bu tutar ve bu tutarı ödemek zorunda olması saçma değil mi ? nerden bilsin adam kiralık araba olduğunu bile bile de gidip arabaya vurduğunu düşünmüyorum, kusurlu olduğu halde karşı firmada ekstra sigortaları vs mevcut değil mi o tarz ödemeler vs için buraya kiralama bedeli günlük 1k yazıp 6 gün yattı 6k istiyoruz deseler gene ödemek zorundamı oluyor?