itiraz ederseniz açılacak davada %20 inkar tazminatı + avukatlık + yargılama giderlerini ödersiniz. zira kazada kusurlu taraf sizsiniz.
karşı tarafın avukatını arayarak parayı elden ödemek suretiyle tahsil harcı ve diğer masraflar alınmadan sadece karşılıklı ibraname imzalanarak uzlaşmayı teklif edin. 6 ay sonra icra dosyası yenilenmeyince düşer. en ucuz bu şekilde kapatırsınız.
Eğer avukat ile anlaşma yoluna gidersek. İmzaladığımız belgeyı geçersiz sayıp icrayı guncelleme hakkı var mı peki?
Ayrıca dosya içerisinde belirtilen araç değer kaybı tutarının sigortam tarafından karşılanıp karşılanmadığını nasıl öğrenebilirim?