iyi bir avukata danışın.
aracın kiralık olduğuna dair size kaza anında bilgi verilmemiş sanırım.
zaten araç kiralık ise ve kiralık araç kaskosu yapıldı ise kullanılmayan gün bedelini kiralık araç kaskosunun karşılaması lazım değilmiydi.
Kiralık olduğunu söylememişti. Zaten son attığım görselde firma ismi gözüküyor. Sigortalı burası gözüküyor. İnternetten araştırdım ama bulamadım. Kaza yaptığım şahıs ile aynı ilçede yiz (İstanbul) fakat sigorta ettiren firma (bana tebligat yollayan firma) kırklarelinde.