iyi bir avukata danışın.
aracın kiralık olduğuna dair size kaza anında bilgi verilmemiş sanırım.
zaten araç kiralık ise ve kiralık araç kaskosu yapıldı ise kullanılmayan gün bedelini kiralık araç kaskosunun karşılaması lazım değilmiydi.