3 yıl önce ünlü bir kalp damar profesörü aracıma İstanbul'da trafikte arkadan vurdu.
Aracımda 3000 liralık hasar meydana geldi.
Kaskosundan ise 1500 TL hasar kayıp bedeli aldım.
Geçtiğimiz günlerde beni aradılar bir hukuk bürosundan. 3 yıl önce ki kazanızda 8 gün araçsız kalmışsınız tahmini 700-800 TL alabilirsiniz. Ama kaskodan değil şahıstan alınacak mahkeme başvurusu yapalım mı dedi.
Şok oldum hanımefendi adam koskoca profesör bırakın profesör olmasını normal vatandaş dahi olsa yakışır mı 700 lira para için dedim. Siz bilirsiniz dedi kapadık telefonu.
Demek ki gerçekmiş. Böyle bir hak var yani.
İyi bir avukata danışın ama muhtemelen ödeyeceksiniz.
Bu insanlar ahlaksız, ar damarları çatlamış. Adı üstünde kaza. Bile bile mi gidip vurdunuz sanki. Olmuş bir hata 1 hafta kal arabasız ölür müsün?
Bu ahlaksızlıklara adiliklere izin verilmemesi lazım...