Nalet coini windowsu desteklemiyor. Simplemining üzerinden de yapılmıyor. Şuan sadece linux ve hiveos üzerinden yapılıyor. Birde 6gb altı kartları kazamıyor. Dag file 6gb dan başlıyor.
Aslında github üzerinde anlatım var
https://github.com/mimblewimble/docs...w-to-mine-grin
Çok dilde şuan. Denemekde fayda var aslında
Windows'da sanal makina ile linux kurup deneyebilirsin aslında birde
f2pool denedin mi? Win destekliyor.
Aslında pek dilenmedi Türkiye'de ama privacy coinlerin bir çoğunun yerini alma potansiyeli var
Mahremiyet konusunda epey gelişmiş, Takip edilemiyor, BTC blockları gibi şişme derdi filan yok belli bir zaman sonra eski işlemler siliniyor, Store of Value bir derdi yok saniyede 1 tane kazılıyor

Sınırsız supply var vs. vs.
Sapphire'in çıkardığı özel kart bile var Grin için 16 GB lik bir kart.
Daha çok illegal iş yapanların tercih edeceği bir coin veya mahremiyete önem verenlerin.
10 günde 1x yaptı bile ve her gün hacmi artıyor, büyük bir borsa'da listenlenmediği için biraz yatırım yapılabilir veya Rigleri kapalı olanlar değerlendirebilir özellikle.
Şimdi kucoinde listelenmiş

5$ geçerse şaşırmam