hsndd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HUWAİ MATE 10 LITE KULLANIYORUM.
Ama ekstra olarak eğer para kazanırsam Mate 20 pro ve bi gimbal alarak çekimleri bi tık arttırmayı düşünüyorum.
Oldukça Profesyonel duruyor başarılar dilerim kardeşim.