Meraktan soruyorum kamera olarak ne marka kullandınız ya da cep telefonuylamı cektiniz ?
Başarılar dilerim
HUWAİ MATE 10 LITE KULLANIYORUM.
Ama ekstra olarak eğer para kazanırsam Mate 20 pro ve bi gimbal alarak çekimleri bi tık arttırmayı düşünüyorum.