odaklanma sorunu bende de var. Özellikle labaratuvarda çalışırken çok hata yapıyorum. Hatta geçen hafta 10 dk önce yaptığım hatayı düşünyordum bir taraftan da tekrarlara devam ediyordum. Daha dikkatli olacağıma aynı şeyi tekrar yaptım. Böyle basit ama önemli şeylere odaklanamıyorum dikkat etmem gerektiğini bildiğim halde çok hata yapıyorum. özellikle son zamanlarda arttı