Ya şu youtube dan nedir çektiğimiz.
Benim çocuk bile kendine kanal açtırdı

12 abonesi vardı geçen baktı 13 olmuş yeminle öyle bir mutluluk yok

ama artık çocuklara kadar bulaştı bu iş. Adam beni görünce baba yorum yapılmışmı diye soruyor. Birde bu yıl okula başladı okumayıda öğrendi sırf üzülmesin diye kendi google hesaplarımdan yorum yapar hale geldim.
Artık birileri bu işe dur demeli. O değilde bizim kanalada üye olun dermişim