Almayı düşündüğüm Türkçe karakterli bir domain var. İnternette ve r10 da biraz araştırma yaptığımda bazı sorunların olduğunu gördüm. Siteyi Türkiye için kurmayı düşünüyorum yani yabancı ziyaretçiye ihtiyacım yok. Bilgilendirirsemiz çok memnun olurum