KevinSpacey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanal tasarımı , kurgu kamera vs bunları beğendim , siz mi yapıyorsunuz ? Videoları hangi programla düzenlediniz ?
Teşekkürler. Evet tasarımlar ve kurgu bana ait. Adobe Premiere'de yapıldı.