Selamlar
Grin Coin madenciliği yapan var mı? Satoshi zamanından kalan ilginç bir hikayesi olan bir coin ICO veya Premine yapılmamış privacy coin.
Nerdeyse bütün maximalist övdüğü ilginç bir coin ve madenciliği yapılabiliyor.
Nalet coini windowsu desteklemiyor. Simplemining üzerinden de yapılmıyor. Şuan sadece linux ve hiveos üzerinden yapılıyor. Birde 6gb altı kartları kazamıyor. Dag file 6gb dan başlıyor.
Aslında github üzerinde anlatım var
https://github.com/mimblewimble/docs...w-to-mine-grin
Çok dilde şuan. Denemekde fayda var aslında