24/48 calisan bir insanim. 1 gun tam calisiyor 2 gun izinliyim. nobetten geldigim gun uyur saat 15:00 gibi uyanirim. Rahat 1.5 gunum bos geciyor ancak ben 8 aydir ne yapabilecegimi ayarlayamadim. Ankara ici ne gibi bir aktiviteler yapabilirim.
Spor ? Fitness

Koşu yapabilirsin. Ücretsiz seminerlere katılabilirsin

Ha bilgisayar başında youtube kanalı açıp onunla ilgilenebilirsin. Kafayı çekebilirsin