küçük abdestini ayakta yapmayı bırak, dalgınlık ve unutkanlığın ciddi anlamda azalır.
Nereden bu sonuca vardınız anlamadım? Tıbbi bir geçerliliği var mı merak ettim. Böyle kulaktan dolma bilgilerle bir yere varamayız. Evet ayakta işemek dinimizce caiz değil ama caiz değil diye unutkanlık ve odaklanma sorunu yapacağının bilimsel bir kanıtı yok. Ancak hurafe olur bunlar.
Siz mutlaka bir dahiliye polikliniğine gidip tahlil yaptırın. B12 seviyeniz düşük olabilir. Bende de var ve konsantre olamıyorum kolay kolay bazı şeylere. Özellikle bilgisayar başında çok zaman da harcıyorsanız oda bir etken oluyor. Mutlaka arada sırada mola verip başka işlerle uğraşın.