merhabalar 2019 a girmemiz ile birlikte herşeye zam geldi maalesef.
herşey gibi kargo ücretleri de anlaşmamız olmamıza rağmen acayip bir şekilde yükseldi. Sizler şuan ne yapıyorsunuz ptt ile sanaatkardan ucuza gönderiliyormus siz ne yapıyorsunuz bir çözüm varmı nasıl ucuza gönderiyorsunuz acaba teşekkürler.