yıllardır leon kullanıyorum. Sattım yeni modelinide aldım. Leonun ayrı bir karizması var bu tartışılmaz. O karizmayı golf daha son modellerinde yakaladı diye düşünüyorum. Kalite olarak golf çok ufak bir payla üstte tercih senin. Ama bu seçeneklerde kesinlikle ordaki leonu alırdım