Hemen hemen belli zaman aralığı içinde tiz bir ses geliyor tabii ki gaipten gelmiyor ama nereden geldiği belli değil. 5 dakika da bir ara ara 3 dakikaya inebiliyor. Tiz bir ses. Hoparlöre mikrofon yaklaştığında yankı yapar ya aynı onun gibi. 3 saniye kadar sürüyor giderek artan ve sönen bir ses. Balkona kurulmuş kombi olabilir mi. Camiden bazen böyle sesler çıkabiliyor ama arıza olsaydı bakarlardı şimdiye kadar. Sakin bir mahalledeyim aklıma başka şey gelmiyor.