Oynamayı sevmemekle sosyal fobiyi ilişkilendirenler olmuş resmen
Herkes oynarken muazzam keyif almak zorunda mı? Eğlenmeyen direkt sosyal fobiye mi sahip oluyor otomatik olarak? Enteresanmış.