_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biliyorum yani oynamayı bilmediğimi ve çok kötü bir görüntü oluşturduğumu

Birde hani o stresle zaten bilmediğiniz şeyi iyice saçmalarsınız ya, işte tam olarak böyle oluyor hepten batırıyorum.

.
bu bile çok iyi bir anı olacak gülüp geçeceksin ilerde. bir kanerda kasılıp durmak acıtacak ilerde içini.


https://www.youtube.com/watch?v=fa5M...=RDfa5MUJmd5bk şu müzikte oynanmaz mı yahu. bizim zamanımızda olsa sabaha kadar oynardım