Yapay zeka büyük tehlikedir.
Yorulmayan, dinlenme ihtiyacı olmayan
kollektif çalışan neredeyse sınırsız işlem kapasitesi olan
Sınırsız hafızası olan
var olmak için bizim gibi çok kırılgan bedenlere ihtiyaç duymayan
yok edilemeyen bilince sahip olan(kendisini küçük bir hard disk'e bile yedekleyip yüz yıllar sonra kaldığı yerden devam edebilir)
duyguları olmayan
sadece mantık üzerine hamle yapan
dünyada ki tüm bilgiye ulaşım imkanı olan bir zeka düşünün
Ama karşı değilim, ne kadar iyi yapılabiliyorsa yapılmalı, bilim ve teknoloji her şey den önemlidir, insanlıktan bile.
Düşünebiliyormusunuz; Sizin ürettiğiniz bir yapay zeka büyüyor ve tüm evreni ele geçiriyor, tüm galaksileri kolonileştiriyor, tüm uzaylıları hizaya sokuyor
Bu arada; İnsanlık kendisini yok etmezse, yapay zeka bizi yok edecektir.