Merhaba arkadaşlar,

usemagnify.com diye bir sistem var, kodlarını yerleştirip sol altta sitende bildirim çıkmasını sağlayabiliyorsun.
Açıkcası çok fazla uğraştırma vs yok kendi panellerinden yönetebiliyoruz diye tercih ettim.
Lakin ne yaptıysam bir türlü site de çıkmıyor bildirimler. Veridkleri kodları da ekeldim hatamı çözemedim.
Kullanan arkadaşlar varsa sebebini biliyor olabilirler. Yada buna benzer alternatifler varsa onu da tavsiye alabilirim.

Sistem şu şekilde:


Yada kendi belirlediğimiz resim, yazı ve link ile de oluşturabiliyoruz