Benim 2 senelik sigorta primlerim iptal edilmişti işkura gittim defalarca ama ortaya sonuc cıkmadı fiilen calısma yok deniliyor .d denetime geldiler calıstıgım sıralarda imzamı atmıştım nerede bu evrak ? dedik ama yok