Allah yardımcısı olsun emekçi amcanın, devlet işleyiş düzeni gerçekten bozuldu.

İşini yapmayan bir yeri şikayet etmek için cimere yazıyosun, yazdığın yazı kuruma yönlendiriliyor. Sağlık Bakanlığına hastaneyi şikayet ediyosun, yazı hastaneye yönlendiriliyor. Yaptırım yok., hastane cevap verdi mi sorun çözüldü olarak rafa kalkıyor. Tabi cevap verirse
Sadece al gülüm ver gülüm olmuş hiyerarşi...

Bilgi edinme kanunu 15 gündür ve kanunla belirlenmiştir, 8 ayda cevap alamadıklarım var benim Kanun nizam garibana işlemez. Ama kanun nizam garibanın aleyhine olduğunda öyle bir işler ki...