Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
o kadar çok şey yazılır ki şu görüntülere, bense sadece derin bir iç çekip konuyu kapatacağım. Sebebini biliyorsunuz. Sadece şunu belirtmek istiyorum. Kötü günler geçti. Sırada daha kötü günler var. Muhtemelen ilerleyen aylarda çok sık karşılaşacağımız görüntüler olacak bunlar. Yazmayayım dedim yine yazdım. Ahh ahh