sayfanin uygun oldugunu dusundugun kisilere firmalara mesaj atarak
Bu durum etik/doğru bir işlem midir acaba? Tamamen bilmedigim için soruyorum. Bir de farklı, kişisel hesabımdan mı iletişime geçmeliyim yoksa ana hesaptan mı?
Bu hesaplarda yapılan büyük çekilişlerin bir çoğunun fake olduğunu duymuştum
Hadi ya. Bilmiyordum bunu

(
ne kadar ünlü olduğuna bağlı böyle işler kendiliğinden geliyor zaten ünlüyse
Bize de geliyor ancak daha çok farmasi, bahis gibi aslı astarı olmayan ilaç vb. reklamlar geliyor. Bunlarla uğraşmak istemiyoruz