Haber sitelerinde sürekli olarak genç bireylerden kalp nakilleri oldukları bu sebeple daha sağlıklı yaşamalarını duymuştum. Üst yorumlarda belirtildiği gibi dünyada hiç kimse bunlarla rekabet etmek için bir çabaya giremiyor her şey ellerinde evlerinde içtikleri su yedikleri gıda bizlerin yediklerinden çok çok farklı. Biz ise iki müşteriyle uğraşıp kafamıza takıyoruz gün boyu düşünerek dert ediyoruz adamlarda gam yok. Rakip yok, altlarında binlerce çalışan. Neden ölsünler ki