Üstat geçim derdin mutlaka vardır.
Her istediğin gıdayı yiyebiliyor musun?
Streste mutlaka vardır çünkü esnafsın her gün farklı insanlarla muhattap oluyorsun.
Rockefeller ve taifesine bakalım.
Çocuk doğuyor, öyle bir servete sahip ki tüm r10 çalışsa kazanamaz.
İstediği her gıdaya ulaşabilme imkanı var (Tamamen organik)
Şirketin başına geçtiğinde illa ki stresi olur fakat altında bir dünya yetkin adam çalışıyor ve soy isminden dolayı kimse bulaşmak istemiyor.
Sen mi uzun yaşarsın bu adam mı?