@mertmerdane;
Aynen hocam scriccoyu 1 günlük kiraladım, kiraladığım gün 30 gün daha uzattım. Cadde de bakmayan insan bulamazsınız araca, 2. vites 120km hıza vurdu ibre. Kira parası kadar da bi benzin almışımdır, çok yakıyor kerata 200beygir di

Kısa zaman da Allah nasip ederse alacağım. Leon fr da kullandım çok uzun süre, çok tatmin etmedi açıkcası. Scricco nun çerçevesiz kapısı yeterli bile...