En son yazdıklarınızı doktor mu söyledi? yoksa sadece sizin düşünceleriniz mi hocam ?
Sersemlik, dengesizlik, baş ağrısı bazen kolda ağrı, sırtta ağrı vs oluyor diğer bir çok test yaptırdığım için sadece bundan kaynakladığını düşünüyorum bunların hepsinin
Hocam doktor söylemedi ama ben bundan olduğunu düşünüyorum çünkü aklına gelebilecek tüm branşlara gittim ve kaç tüp kan aldıklarını bilmiyorum baya cok ayrıca + beyin mr da çekildim yani başka seçenek kalmıyor boyun sonuçta hassas yer boyundaki rahatszlık sonuçta ister istemez bunları yapar diye düşünüyorum internette boyun fıtığınla ilgili araştırmalarımda bunların olduğunu gördüm.Ayrıca doktorların çoğu bir şey söylemiyor anlatmıyorlar bile birçok doktora gittim