Ben Auidici falan değilim yanlış anlaşılmasın Bana sorarsanız Volvo S40 alın. Olmadı Audi alabilirsiniz.Ama WV ye o kadar para vereceğinize Seat aynı işi görür.Her zaman modeli yüksek araba alın 5 hasar kaydı bir sonraki satışta sizin için hiç iyi olmaz