Nerde çokluk orada ....
Elin kasabı osu busu bizim işte. Bazılarıda ek iş olarak yapıyor bu işleri o nedenle heves mantığında çalışıyor. Bazılarıda üç beş kazanınca bir yeri kalkıyor ve müşterileri umursamıyor haliyle mağduriyet ortaya çıkıyor bu sefer müşteride yurt dışından hizmet alıyor haklı olarak daha ne diyebiliriz ki ?