İyi forumlar,
4 adet tablo arasında ilişki yapmak istiyorum, çoğu şeyi yaptım fakat küçük bir eksiğim kaldı onu çözemiyorum. Teamviewer ile bağlanırsanız gösterebilirim.
Ücretli ya da ücretsiz.
İletişim: Skype: dodis@live.com ya da PM.

Teşekkürler.