Bizim burada De facto deposu var. Daha geçen gittim 70 tl ye aldığım sweat 40 liraya satılıyor. 60 liralık kazak 15 tl - 20 tl ydi. Gömlek desen 10 tl ye bile var. Yani öyle aşırı bir indirim yok

Tabi normal mağaza fiyatına göre mağazadan almak yerine netten almak daha avantajlı