Bunu düşünen sadece ben miyim? Yazı Ekle alanı aşırı berbat bir hale geldi, alışırım diye düşündüm ama yok. Belge-Blok ayrımları, garip garip paragraf ekle biçimleri neki şimdi bunlar? etiketleri yazıyorum eklenmiyor, nasıl olacak? eski sürümler daha iyiydi, html biçime alırdım kafama göre kodlarımı yazarak makaleler eklerdim. Şimdi panele girmek gelmiyorum içimden ama mecburum.
Önerisi olan? Yazık oldu bence güzelim Wordpress'e