Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklıma bir şey takıldı. Hiçbir kural yok, her şeyi özgürce yapmak var ama hippilerin liderleri neden var? Ee yön gösterse, özgürlük olmaz. Yanlış olduğunu söylese, kuralcı olur. Bu konuda çekişkiye düştüm sanki.
Hayır hocam liderleri de yok. O tarikatın saygı duyulan ve sözü geçen insanları sadece.