Bazı yasa dışı sistemlerden SMTP onayı olmadan mail atılabiliyor. Bu yaklaşık 10 sene önce SMTP zorunluluğu olmayan ülkemiz gibi, şimdide bazı gelişmemiş ülkelerden gerçekleşiyor.

Bu yöntemle insanlardan para koparmaya çalışıyorlar merak etmeyin silin gitsin.