yazık ya şu markalar kapandıkça o kadar üzülüyorum ki. Hepsi Türkiye'ye mal olmuş istihtam sağlayan firmalar sonuçta. Karaca hotiç gibi firmaların da kapatıyor olması çok üzücü. Bizler nasıl çıkacağız işin içinden bakalım. Allah sonumuzu hayr eyleye.

Bunlar kötü günlerimiz. Daha da kötü olacak her şey.